czwartek, 24 grudnia 2009

The Power Of Love





Ochronię cię przed skrytymi szponami,
zatrzymam wampiry z dala od twoich drzwi

Miłość do ciebie sprawia,
że jestem jak płonący ogień

Sny są jak anioły,
które chronią przed złem
Miłość jest światłem
Odstraszającym ciemność

Miłość do ciebie
Oczyszcza moją duszę,
Uczyń miłość swoim celem

Potęga miłości,
ta moc z niebios
Oczyszcza moją duszę,
Płomień palącego pożądania,
ogniste języki miłości
sprawiają, że mam czyste serce.
Uczyń miłość swoim celem

Ochronię Cię przed skrytymi szponami,
zatrzymam wampiry z dala od Twoich drzwi
Kiedy polecą odłamki, będę obok Ciebie
Z moją nieśmiertelną, wiecznie żywą miłością

Zazdrość będzie boleć,
Bądź tym co piękne -
iskrzącą się miłością, kwiatami,
perłami, ładnymi dziewczynami

Miłość jest jak energia
która mnie napędza i wynosi na szczyty


Bosko złączonym kochankom,
uda nam się wznieść ponad wszystko

Miłość jest groźna, jest przyjemnością
jest jedynym czystym skarbem.


Potęga miłości,
ta moc z niebios
Oczyszcza moją duszę,
Potęga miłości,
ta moc z góry
Jak przecinający niebo gołąb.

Płomień palącego pożądania,
ogniste języki miłości
sprawiają, że mam czyste serce.

Niech kochanie będzie twoim celem

3 komentarze:

Analogowe ucho. pisze...

Ha, ha, ha. No popatrz po ponad 20 latach nareszcie wiem o czym jest ta piosenka.

Analogowe ucho. pisze...

"Tyż" o potędze miłości ;-) No teledysk mniej świąteczny ale piosenka nie gorsza ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=DiZoh3_PjYY

Anonimowy pisze...

Ten co to śpiewa to homoseksualista i w dodatku HIV-positive hahahaha