niedziela, 1 sierpnia 2010

Kruza & Namyslowski

Richard Kruza & Zbigniew Namyslowski - OUI 1988

01-Oui
02-Ale D.U.P.A.
03-Robot Blues Party
04-My Painful Heart (Fajdalmas szivem)
05-Computer Opus
06-Between You And Me (Kettonk kozott)
07-Samba '88
08-Clockwork Nostalgy (Motorikus nosztalgia)
09-Go-cart

Mam ten winyl z sympatii do Namysłowskiego, a sympatia do Namysłowskiego wzięła się z pierwszej płyty Maanamu - biegnij razem za mną

Płyta - właściwie słaba, bardziej do potraktowania w kategoriach ocalić od zapomnienia

5 komentarzy:

artu pisze...

http://rapidshare.com/files/410402889/KruzaOUI.part1.rar
http://rapidshare.com/files/410410819/KruzaOUI.part2.rar

Stary człowiek i może pisze...

Nie w kij Ci on dmuchał. A w saksofon. Świetny muzyk.

Że też Cię akurat wzięło na Namysłowskiego z pierwszej płyty Maanamu to jestem zaskoczony. Nie wiele tam zgrał, w ogóle wtedy na jego granie nie zwróciłem uwagi. BA wręcz drażniło mnie użycie saksofonu
w rockowym graniu. No ale, co ja wtedy wiedziałem. Nic nie wiedziałem. Mieli grać szybko, ostro, i do przodu.

Gdzieś ty tę płytę wynalazł? He he, cudny wynalazek.

artu pisze...

mam taki planik zebrać wszystkie gościnne występy Zbigniewa w okołorockowych kapelach, wykonawcach - Lady Pank, Maanam (kilka jest), chyba sygitowicz, do sprawdzenia Zembaty, i kilka jeszcze

Ponoć też zagrał na solowej płycie Wawrzyszaka (papa Dance) na razie sprawdzenie tego kosztuje 300 PLN, może kiedyś

Stary człowiek i może pisze...

Po przesłuchaniu całej płyty, trawestując, tytuł drugiego nagrania napiszę tak.
Ale K.U.P.A. No ale bywały i takie płyty.

Bardzo marnie gra ten egzemplarz, koszmarnie wręcz, to co dzieje się w tle muzyki to horror. Skąd ja to znam. ;-)

Stary człowiek i może pisze...

mam taki planik zebrać wszystkie gościnne występy Zbigniewa w okołorockowych kapelach.


Masa pracy ale trzymam kcuki