niedziela, 9 września 2012

na zapowiedzi - Martyna Jakubowicz

Na drugą połowę września zapowiadane jest nowe (stare) wydawnictwo Martyny, zawierające często rzadkie nagrania, które nie ukazały się na regularnych albumach artystki. Płyta prawdopodobnie będzie nosiła tytuł "Zebrana".
Set lista vol.1 jest już prawie gotowa, możliwe są jeszcze pewne modyfikacje - wszelkie propozycje, przypomnienia wskazane.

Tego słuchała Martyna w 1983, zanim została dojrzałą kobietą (Gazeta Młodych), ciekawe czy czegoś z tej list słucha jeszcze dzisiaj?

Martyna w "Nowej Wsi"
Zdjęcie zawiera lokowanie produktu

2 komentarze:

Nikt pisze...

Jak dobrze, że informacje o zaginięciu kolegi okazały się wyssanymi z palca plotkami.

Gazeta Młodych to była obrzydliwa gazeta, poza ostatnią stroną, "Rock Oko" jest dziś jeszcze lepsze niż było wtedy.

Podsyłam zestawienie, z którego można przeczytać czego słuchał Andrzej Jakubowicz, w lipcu roku 1983. Postać to istotna dla twórczości Pani Martyny.

Podsyłam również wywiad z Panią Martyną - pewnie kolega ma, a jak nie ma, to będzie miał - równo sprzed 30 lat, z maja roku 1982.
"Młoda gniewna" - i co najciekawsze taka pozostawała do dziś.

Przy okazji, szukam, chyba, trzeciej części boxu z nagraniami artystki. Coś mi dzwoni, że kolega może mieć.
Jeśli mi dzwoni we właściwym kościele to prosiłbym w przyszły weekend, bo w tygodniu nie mam dostępu do złodzieja czasu, zwanego komputerem.

http://www40.zippyshare.com/v/31531543/file.html


Nikt pisze...

Po ja to piszę? Nikogo to interesuje. :-(